نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
نیـــا در آغوشـــم!

نیـــا در آغوشـــم!

«لئو باید فكر برگشت به یووه را برای همیشه فراموش كند.» این خلاصه هزاران پالسی است كه نه تمام طرفداران بیانكونری اما بخش اعظمی از آنها در كمتر از 48 ساعت گذشته پس از انتشار شایعه احتمال بازگشت دوباره این مدافع مركزی به یوونتوس به مسئولان باشگاه ارسال كرده‌اند. حالا دیگر توافق یووه و میلان تنها كلید نهایی انجام این انتقال محسوب نمی‌شود و مثلث آنیلی، ماروتا، پاراتیچی باید با اتخاذ استراتژی و تاكتیكی ویژه رضایت تیفوسی‌های سیاه و سفید را نیز برای این ترانسفر جلب كنند.

 

ایده «بازگشت به یووه» اگرچه هنوز رسماً از سوی لئوناردو بونوچی تأیید نشده اما اظهارات صریح جنارو گتوزو سرمربی میلان مبنی بر روشن بودن خواستِ این بازیكن و ادعاهای روزنامه لاگاتزتا دلو اسپورت بر وجود تمایل در برخی از مسئولان باشگاه یوونتوس به بازگشت دوباره این بازیكن به این تیم باعث شده است تا طرفداران بیانكونری دست به كار شوند و در فضای مجازی و شبكه‌های اجتماعی در خصوص این انتقال واكنش نشان دهند.

 

در یكی از نظرسنجی‌هایی كه یكی از وب‌سایت‌های معتبر ورزشی در ایتالیا در خصوص دیدگاه طرفداران یوونتوس نسبت به این انتقال انجام داده؛ بیش از 79 درصد كاربران مخالف حضور مجدد بونوچی در تورین هستند و تنها 20 درصد، نظری مثبت در خصوص این ترانسفر دارند.

 

مروری بر نظرات هواداران بیانكونری در اقصی‌نقاط دنیا نیز نشان می‌دهد كه آمار ناراضیان بازگشت لئوناردو بونوچی به یووه نیز نسبتی مشابه با یكدیگر دارند. در حالیكه اخبار حاكی از نشست مشترك مسئولان یووه و میلان بر سر انجام این انتقال در رسانه‌ها منتشر شده است و امكان معاوضه گونزالو هیگواین، ماتیا كالدارا و یا بازیكنی دیگر از بانوی‌پیر بر سر راه بازگشت لئو به یووه نیز مطرح شده، به نظر می‌رسد اصلی‌ترین چالشِ پیش‌رو برای باشگاه یوونتوس، عدم رضایت قاطع و احساس مطلوب طرفداران یووه نسبت به حضور مجدد بونوچی در این تیم باشد.

 

از رابطه سرد و پر حاشیه الگری و بونوچی در كنار اعلام عدم نیاز او به این بازیكن تا اخبار تأیید نشده از نقش منفی او در فینال كاردیف و همچنین تمایل شخصی این بازیكن برای خروج از یووه، اصلی‌ترین دلایلی بودند كه سال گذشته از سوی رسانه‌هامنتشر شدند. در كنار همه اینها انفجار و شادی او پس به ثمر رساندن گل مقابل یووه با لباس میلان در دیدار برگشت فصل گذشته رقابت‌های سری A و عبور از مقابل جایگاه هواداران یوونتوس و نگاه معنادار به آنها نیز همچون تیری زهرآگین بر قلب و روح تیفوسی‌های یووه نشسته است.

 

این سوابق پرحاشیه همچنان در اذهان طرفداران یوونتوس باقی مانده و تبدیل به سدی مستحكم در مواجهه آنها با بونوچی شده است. با این حال؛ كارشناسان فوتبال در ایتالیا؛ انجام مصاحبه و ابراز پشیمانی از ترك یووه و اظهار علاقه فراوان به بیانكونری‌ها را یكی از اصلی‌ترین برنامه‌های باشگاه برای تغییر نگرش هواداران ناراضی از بازگشت بونوچی به یوونتوس می‌دانند.

 

لئوناردو بونوچی مدافع 31 ساله تیم ملی ایتالیا، یكسال پیش و پس از 7 سال حضور در یوونتوس و انجام 319 بازی برای بیانكونری‌ها، با قراردادی پنج ساله و 42 میلیون یورویی عازم میلان شد.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: